30/8 måååndag

Paaaalla skola, haha redan lite skoltrött. Men det är för att jag tagit å mig fler ämnen än de flesta mina kompisar. Imorn har jag dock 3 ELLER 4 lektioner. Det som är bäst med skolan är att jag gör något på eftermiddagen det är då jag är som hungrigast.

Men här är schemat för imorn:

IN:
frukost- kaffe+actimel(0,1) [+40kcal]
lunch- skolmat+vatten [+150kcal]
mellis- lättfil&flingor+2knäcke+zero [+200kcal]
middag- soppa+1knäcle+grönt te [+80kcal]

totalt= 470kcal (bra,bra)

UT:
gå fram och tillbaka från skolan 40 min
ut och springa..
STRECHA

morgonvikt= 52kg... :(



pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: cherry

sv: Det är fett som vi har i kroppen :p

2010-08-30 @ 14:27:08
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0