-210 kcal

Gick och joggade bort 210 kcal. Okej inte jättemycket men endå skönt! Vill börja gymma igen nu! Så skönt att stå där pch byta mellan crosstrainen, motionsbandet och såndär sittande cykel.. Men min kompis verkar vilja skaffa det i september(!?) när det är billigare. Aja ska pusha pappa att köpa crosstrainer så ska jag stå på den och satsa. Jag brukar kunna förbränna 100 kcal på 10 min på den. Fett bra!

Det som är kul med att min kompis vill vänta är att jag kommer få värsta försprånget! Jag skulle aldrig kunna gymma med någon som är smalare än mig. Aja nu ska jag strecha och sen fixa middag. Imorn ska jag på morgonpromenad också med en kompis, oxå större än mig. Fast sen ska jag fika med mina kompisar i klassen. Men äter inget innan det och gör det till frukost typ. Det skulle va vid 2 så blir nog bra!




Ikv är det supersize vs superskinny!!! nepp så bidde det inte. Kompis fråga om jag ville se film. Och tacka inte nej till lite extra motion. (att gå dit och tillbaka = 20 min PW)

pusshejfrånmig<3


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: jag har redan hållt på såhär ett tag och kan inte sluta :/

Därför är jag redan jättedepprimerad...

<3

2010-08-17 @ 19:53:44
URL: http://tunnare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0